U bent hier

Klantenservice

U bent een klant en u wilt service. Voila. We proberen hier het meerendeel van alle vragen te beantwoorden. Mocht uw vraag er toch niet tussen zitten, of heeft u liever persoonlijk contact? Neem dan net zo makkelijk contact met ons op via email, telefoon of laat een bericht achter.

Betaling
Alle bestellingen kunnen worden betaald met IDEAL, Paypal, Creditcard of bankoverschrijving (factuur achteraf). Bestellingen kunnen alleen gedaan worden voor klanten in Nederland en België. Alle producten die op maat gemaakt worden kunnen achteraf betaald worden. Pas na ontvangst van deze producten ontvangt u een factuur.

Verzending
Digitale kaarten
Digitale bestanden worden automatisch na betaling toegezonden. Bestellingen die met CreditCard worden voldaan kunnen enige tijd in beslag nemen voordat deze te downloaden zijn. Op verzoek versturen we deze direct na aanvraag toe. Bestellingen van digitale kaarten die achteraf per factuur betaald worden versturen we binnen 24 uur op werkdagen met WeTransfer.

Wandkaarten(kokers)
Wanneer u niet thuis bent wordt er een bericht achtergelaten en komt de bezorger een ander moment langs.

Wandpanelen en kokers langer dan 175 cm
De grotere bestellingen worden door onze eigen koerier bezorgd. Whiteboards daarentegen worden direct door de leverancier verzonden, deze worden bezorgd door DHL.

De status van alle bestellingen wordt aan u doorgegeven per mail.

Levertijd
Kaarten & Atlassen hanteert een breed assortiment met vele uitvoeringen. Het is daarom zo dat levertijden verschillen per type product, zie hieronder.

Digitale kaarten
Vooruit betalen: Automatische verzending.
Achteraf betalen: Handmatige verzending. Enkele uren. Geen verzending in weekend.

Wandkaarten niet ingelijst; Gesatineerd, Gelamineerd, Vrachtwagenzeil
2-4 werkdagen

Wandkaarten; Houten stokken
10-12 werkdagen

Wandkaarten; Ingelijst 
10-12 werkdagen

Wandkaarten; Whiteboard
10-12 werkdagen

Accesoires
2-4 werkdagen

Verzendkosten
Er worden voor onze Nederlandse en Belgische klanten een bijdrage in de verzendkosten berekend van € 5,00. Topografische vouwkaarten kunt u gratis laten verzenden door de kortingscode POSTZEGEL te gebruiken. Voor bestellingen naar het buitenland berekenen wij de PostNL verzendkosten door.

Retour sturen
Alle niet op maat gemaakte producten worden vrijblijvend toegezonden. Als het product niet bevalt dan mag u uw bestelling binnen twee weken terugsturen. De kosten voor het retour sturen dient u zelf te betalen. Ingelijste kaarten en andere grote of zeer zware artikelen worden weer door onze koeriersdienst opgehaald. Neem contact met ons op om een ophaalafspraak te maken. Alle andere producten kunt u sturen naar:

Kaarten en Atlassen
Van Beekstraat 195
1121 NL Landsmeer

Een uitzondering op ons retourbeleid zijn de op maat gemaakte producten. Deze producten zijn speciaal gemaakt, in opdracht van de opdrachtgever. Op maat gemaakte producten worden verzonden zodra alle proeven zijn goedgekeurd en deze in productie genomen mogen worden. Mocht er echter sprake zijn van schade of fouten dan kunt u contact opnemen voor een geschikte oplossing.

Contact
Niet gevonden wat u zocht? Geen probleem. U kunt ons altijd bereiken via ons contactformulier.